Macke
Dobrodosli na forum za macke!
Ako imate macku, ili jednostavno obozavate sve sto ima sapice i brkove, slobodno se uclanite. Predstavite nam svoju macu, postavite njene slike i druzite se sa mackarima na ovom forumu. Ako vasa maca ima zdravstvenih problema, a neznate kome da se obratite pitajte nas. Ako zelite da udomite ili poklonite macu ili drugog ljubimca, postavite oglas. Posto ako trazite najbolji srpski forum o mackama, to smo mi!!

Uzivajte na forumu Smile
Vasha Admin

Join the forum, it's quick and easy

Macke
Dobrodosli na forum za macke!
Ako imate macku, ili jednostavno obozavate sve sto ima sapice i brkove, slobodno se uclanite. Predstavite nam svoju macu, postavite njene slike i druzite se sa mackarima na ovom forumu. Ako vasa maca ima zdravstvenih problema, a neznate kome da se obratite pitajte nas. Ako zelite da udomite ili poklonite macu ili drugog ljubimca, postavite oglas. Posto ako trazite najbolji srpski forum o mackama, to smo mi!!

Uzivajte na forumu Smile
Vasha Admin
Macke
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Macke

Dobrodosli na forum za macke! Zabavite se!

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

How to register and use this forum

Ići dole  Poruka [Strana 1 od 1]

1How to register and use this forum Empty How to register and use this forum Sre Sep 30, 2009 4:57 pm

♥~♪*Admin*♪~♥

♥~♪*Admin*♪~♥
Admin
Admin

If you want to register to the forum:

"Registruj se" in the menu

"Slazem se sa ovim uslovima"

"Ime" is your name

"Email adresa" is yoyr email adress

"Sifra" is your password

"Posalji" click that then retype your password in the field "Sifra"

You will get an email, to click the link to activate your acount.

Then log in, the link is "Pristupi" in the menu

Write your name and password and then your a aprt o our forum!

Poslednji izmenio ♥~♪*Admin*♪~♥ dana Čet Okt 01, 2009 10:09 pm, izmenjeno ukupno 1 puta

https://macke.forumsr.net

2How to register and use this forum Empty Re: How to register and use this forum Sre Sep 30, 2009 5:00 pm

♥~♪*Admin*♪~♥

♥~♪*Admin*♪~♥
Admin
Admin

How to post messages:

Go to the theme you want to post a message and click "reply"

If you want to open a a new topic on "new"

https://macke.forumsr.net

Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 1]

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu

•  

Free forum | ©phpBB | Besplatan Forum međusobnog pomaganja | Signalizirajte zloupotrebu | Latest discussions